Op het moment dat ik dit schrijf, hoor ik het vuurwerk al knallen. We staan op het randje van 2016: nog maar een paar uur en dan is 2015 verleden tijd! Als studente Verpleegkunde & Verloskunde is dit jaar ontzettend snel voorbij gevlogen. Misschien zelfs wel iets te snel. Om mij 2016 beter te herinneren dan 2015, lijkt het mij ontzettend leuk om aan de 52 Weeks in Pictures Challenge mee te doen. Wat houdt de challenge in?  Elke week 1 foto maken, passend binnen een bepaald thema. Op die manier verzamel je 52 foto’s met elk een bijzonder verhaal uit 2016.

Voor mij een nieuwe uitdaging en een nieuwe kans om (weer) aan het bloggen te beginnen. Want ik geef toe: van mijn eerdere blogpogingen is helaas niet veel terecht gekomen.

Mijn eerste foto zal verschijnen op 7 januari en heeft als thema Goede Voornemens. I’ll keep you posted!

Voor nu een hele fijne jaarwisseling gewenst & tot volgend jaar!

X Sofia

Geef een reactie

