DSC01779

It’s been 13 days since ‘Week 23 – Waar ligt de grens? – was published. Wait what? Ben je daar nog wel, Soof? Zijn jij & jezelf wellicht in een te diepe conversatie beland? Ode aan twee typende handen en bijbehorende sturende hersenpan? Komt er een einde aan deze radiostilte?

JA NATUURLIJK. 

Wow, voor mij voelt het schrijven alweer zo lang geleden. Gelukkig heb ik in de tussentijd zeker niet stilgezeten. Hoogste tijd voor een geschreven update om jullie op de hoogte te brengen. Jullie? Ja jullie, lieve volgers! Want wat ben ik blij dat mijn blog door steeds meer mensen wordt gelezen. En dat jullie ook steeds vaker laten weten hoe zeer jullie mijn schrijven waarderen. Daar word ik tot op de dag van vandaag zó blij van! Dankjewel! Hier volgt mijn – iets wat chaotische – update! Enjoy.

What’s up buttercup?

Ik oefen pauze. Ben ik twijfelachtig? Neem ik pauze. Boos? Opnieuw pauze. Moe? Ook pauze. Gestresst? Pauze. En wanneer ik dan pauzeer? Is er tijd voor genieten in rust. Niet makkelijk voor een doordrammer, -denker en loper zoals ondergetekende maar hé: het begin is er. Bewust worden van huidige ervaringen – in het hier en nu – zonder daarbij te (ver)oordelen. Geen onmogelijke missie mijns inziens. Challenge accepted!

Ik wik en weeg nog steeds over mijn studiekeuze. Ga ik komend semester Verpleegkunde weer oppakken op Zeeuwse grond of ga ik toch kiezen voor iets anders? In dit laatste geval spreekt vooral Nederlandse Taal en Cultuur mij aan. Op weg ben ik inmiddels wel: nu is het nog kwestie van een richting kiezen die daadwerkelijk 100% goed voelt.

Ik geniet van dagjes uit. Zo raakte ik een week geleden onder de indruk van de World Press Photo tentoonstelling in de Nieuwe Kerk te Amsterdam. En kwam er bij mij nogmaals het besef dat wij er nog niet zijn in deze wereld. Zoveel ongelijkheid en ellende is er nog aanwezig op plekken waar wij nog nooit voet hebben gezet. En dat terwijl wij zo vaak denken dat diezelfde aardbol zo mooi is. In dit geval is de schoonheid ervan nog lang niet wereldwijd vanzelfsprekend te noemen.

Komende blogposts

De blogpost over mijn Monthly Lessons van Juni komt later deze week nog online. Met mijn hoofd stiekem op vakantie stand is deze post er even bij ingeschoten. Ook hoop ik de komende maanden wat meer blogposts te schrijven zonder bepaald thema. Kijken hoe dat bevalt! In elk geval blijf ik altijd schrijven over wat mij interesseert en wat mij inspireert. Don’t worry! 🙂

Quotes I love 

Op dit moment inspireren deze quotes mij het meeste. Misschien haal jij er ook wat inspiratie uit!

‘You belong among the wildflowers. You belong somewhere you feel free.’ – Tom Petty

‘Don’t apologize for feeling something or a lot.’ – Onbekend

‘The hardest step she ever took was to blindly trust in who she was.’ -Atticus

DSC01777

Wat voor blogposts zouden jullie graag willen lezen? Ik hoor het graag!

Alvast een fijn weekend & liefs,

Soof. ❤

 

 

Geef een reactie

