_DSC1312.JPG

‘Do good and good will come your way’. Een zin die ik sinds een tijdje op een vriendschapsarmbandje bij me draag. De drie knopen waarmee het armbandje is vastgeknoopt, staan symbool voor drie wensen. Pas als mijn armbandje uiteindelijk loslaat, zullen de wensen uitkomen. Een mooie gedachte naast de fijne vriendschap uiteraard!

Omdat ik heel blij ben dat ik weer meer energie heb gekregen, leuke dingen aan het ondernemen ben (musea bezoeken, afspreken met vriendinnen, muziek maken) én deze week aan mijn eerste quilt voor mijzelf ga beginnen, bedacht ik mij het volgende. Hoe leuk zou het zijn om een ander blij te maken met iets kleins? Juist: superleuk!

Simpelweg omdat ik geloof dat je de wereld al kunt veranderen met één gebaar van vriendelijkheid op goed geluk. In a gentle way you can shake the world, yes! Gezien ik zelf veel plezier beleef aan het borduren & naaien van lavendelgeurzakjes, wordt dat dan ook mijn invulling van deze random act of kindness! (Bovenstaande foto is een voorbeeld van een eerder borduurwerkje).

Hoe het in zijn werk zal gaan?

Heel simpel! Als je het leuk vindt om te ontvangen, laat dan vooral een berichtje achter in de reacties op Facebook of onderaan deze blogpost! Daarbij mag je aangeven of je het lavendelzakje graag zelf wilt ontvangen of het misschien juist een ander toewenst. Reageren kan tot 4 augustus. Op 5 augustus krijgt één gelukkige na loting bericht. De winnaar mag uiteraard zelf kiezen wat voor borduurpatroon hij/zij mooi vindt, net als de stof & de grootte!

Liefs en fijne avond!

X Soof

Geef een reactie

